Overslaan naar content

Service Adviseur Audi Utrecht

Op locatie
  • De Meern
Service

Functieomschrijving

Service adviseur waar klanten graag een blokje voor omrijden

Vriendelijk, oprecht, aandachtig en deskundig. Dat is wat jij onder goede service verstaat. Geen loze praatjes, geen beloftes die we niet kunnen nakomen en geen onverwacht hoge facturen, maar adviezen waar klanten echt op kunnen vertrouwen. Net als de autotechnici die met je instructies aan de slag gaan. Iets voor jou? Welkom in het team!


Hi, wij zijn Pon Center…

Een samenvoeging van Muntstad en Pon Dealer Groep. Twee grote dealerorganisaties die de handen ineen hebben geslagen. Met alle ontwikkelkansen die daarbij horen. Welke dat zijn? Lees je zo, want we vertellen je eerst wat je als service adviseur gaat doen.


Wat ga ik als service adviseur precies doen?

In deze rol ben je de ‘spelverdeler’ tussen klanten en werkplaatscollega’s. Je vertelt klanten wat er aan de auto gaat gebeuren, licht offertes toe en maakt duidelijke afspraken over de planning. Vervangend vervoer gewenst? Jij staat al klaar met de sleutel. Je zorgt ervoor dat werkplaatscollega’s precies weten wat er van ze wordt verwacht. Komen ze andere mankementen tegen? Dan licht je de klant keurig in en verzorg je een strakke werkopdracht. Je monitort of alles volgens schema verloopt en of we inderdaad doen wat we hebben beloofd.


Tevreden? Mooi, dan kan de klant de auto ophalen en bespreek je de factuur. Waarna zij met een positief gevoel wegrijden en jij de administratie bijwerkt. Je werkt samen met collega’s die hun kennis en ervaringen graag delen. Net als jij, want samen worden we nog sneller beter in het waarmaken of overtreffen van klantverwachtingen.

Details

Wat moet ik hebben/kunnen/willen/weten/doen?

  • Hebben: een relevante opleiding en al enige werkervaring als service adviseur in de automotivebranche.
  • Kunnen: klanten een goed gevoel geven en werkplaatscollega’s duidelijkheid bieden.
  • Willen: zelf steeds beter worden en je collega’s beter maken. Doen zij ook voor jou!
  • Weten: hoe je juist onder druk het maximale uit jezelf en je collega’s haalt.
  • Doen: denken dat problemen alleen bestaan omdat jij ze op gaat lossen. En hier 35 tot 43,75 uur per week voor beschikbaar zijn.


Hoe we een service adviseur waarderen?

  • Met een mooi salaris en goede reiskosten- en pensioenregelingen.
  • Met kortingen op zorgpremies, auto’s, leasefietsen en meer Pon producten.
  • Met veel ontwikkelkansen, bijvoorbeeld aan de Pon Academy.
  • Met gratis sport en wellness: dankzij Pon Health word en/of blijf je fit.
  • Met de mogelijkheid om flexibel te werken: je bent thuis als thuis dat wil.
  • Met een ruime, moderne werkplek, inclusief (beloofd) fijne collega’s.
  • Met collega’s die (minimaal) evenveel passie voor auto’s hebben als jij.


Doen?

Loop gerust bij een Pon Center binnen. Om de sfeer te proeven. Of om een praatje met een (aanstaande) collega te maken. Al overtuigd? Pon Center hecht veel waarde aan diversiteit dus iedereen is welkom om te reageren.


Stuur je sollicitatie in via de button "Solliciteren". Nog een paar vragen? Beantwoorden we graag via [email protected] of telefonisch/via WhatsApp op 06-51323392.

Welkom aan boord?!

Op locatie
  • De Meern
Service

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie
  • De Meern
Service